Zajęcia Dodatkowe
-
Judo z Panem Wiesławem
-
Tańce z Panią Pauliną Szuflitowską
-
Plastyka z Panią Anią Kraszewską
-
Zajęcia smyko-multisensoryki z Panią Pauliną Szuflitowską
-
Zajęcia muzyczne z Panią Katarzyną Sreberską
-
Warsztaty psychologiczno-pedagogiczne z Panią Alicją - Psycholog
PSYCHOLOGIA
Pani Alicja Łapińska
Pani Alicja Łapińska jest psychologiem.
Ukończyła 5-letnie studia magisterskie z Psychologii na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym oraz studia podyplomowe - przygotowanie pedagogiczne dla psychologów.
Ukończyła także szkolenie Trener TUS I i II stopnia. Pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, gdzie zajmuje się głównie diagnozą psychologiczną dzieci w wieku przedszkolnym.
Obecnie rozpoczęła 4-letnią szkołę psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym (CBT).
W naszym przedszkolu Pani Alicja koncentruje się przede wszystkim na wspieraniu rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci, poprzez różnego rodzaju zajęcia (indywidualne, w parach, grupowe), obserwacje dzieci w grupach oraz współpracy z nauczycielami i rodzicami.
W swojej pracy Pani Alicja kieruje się empatią oraz zrozumieniem zachowania każdego dziecka, za którymi zawsze stoją konkretne potrzeby. 🌸”
TANIEC
Pani Paulina SZUFLITOWSKA
Prowadzi zajęcia taneczne na terenie całego Trójmiasta od 2002 roku. Posiada mistrzowską klasę taneczną A w obu stylach tanecznych (standardowym i latynoamerykańskim). Swoją przygodę z tańcem zaczęła w wieku lat 4 i trenowała przez 20 lat pod okiem najlepszych polskich i zagranicznych trenerów. Reprezentowała Polskę na turniejach ogólnopolskich i międzynarodowych. Jest też v-ce prezesem w Polskim Towarzystwie Tanecznym (okręg pomorski) oraz sędzią tanecznym III kategorii. Praca z dziećmi sprawia Jej niesamowitą przyjemność, lubi zaszczepiać wśród Dzieci swoją pasję do tańca towarzyskiego.
Zajęcia SMYKO-MULTISENSORYCZNE:
Są to jedyne zajęcia sensoryczne, których program został stworzony w oparciu o założenia teorii integracji sensorycznej przez doświadczonego pedagoga, terapeutę integracji sensorycznej.
SMYKO – MULTISENSORYKA® są zajęciami o charakterze:
-
Rozwojowym - wspierają całościowy rozwój dziecka;
-
Profilaktycznym - pomagają zapobiegać powstawaniu deficytów sensorycznych – związanych z tzw. deprywacją sensoryczną (czyli zbyt małą ilością różnorodnych bodźców potrzebnych do prawidłowego rozwoju).
-
Przesiewowym - prowadzący jest w stanie wstępnie określić profil sensoryczny dziecka- jeśli dziecko nadmiernie poszukuje lub konsekwentnie unika pewnych bodźców sensorycznych. Jest to pierwszy krok w celu wykrywania zaburzeń integracji sensorycznej.
-
Edukacyjnym - rodzice i opiekunowie dowiadują się w jaki sposób prawidłowo stymulować zmysły maluszka poprzez proste aktywności i zabawę.
-
Zabawowym – zajęcia odbywają się poprzez zabawę.
-
Nastawionym na proces – a nie na efekt. Na zajęciach najważniejsza jest sama zabawa i doświadczanie, a nie wykonanie konkretnej pracy plastycznej czy zadania.


