top of page

Zajęcia Dodatkowe

  • Judo z Panem Wiesławem​​

  • Tańce z Panią Pauliną Szuflitowską​​

  • Plastyka z Panią Anią Kraszewską​​​

  • Zajęcia smyko-multisensoryki z Panią Pauliną Szuflitowską

  • Zajęcia muzyczne z Panią Katarzyną Sreberską ​​​

  • Warsztaty psychologiczno-pedagogiczne z Panią Alicją - Psycholog 

PSYCHOLOGIA

Pani Alicja Łapińska

Pani Alicja Łapińska jest psychologiem.

Ukończyła 5-letnie studia magisterskie z Psychologii na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym oraz studia podyplomowe - przygotowanie pedagogiczne dla psychologów.

Ukończyła także szkolenie Trener TUS I i II stopnia. Pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, gdzie zajmuje się głównie diagnozą psychologiczną dzieci w wieku przedszkolnym.

Obecnie rozpoczęła 4-letnią szkołę psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym (CBT).

W naszym przedszkolu Pani Alicja  koncentruje się przede wszystkim na wspieraniu rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci, poprzez różnego rodzaju zajęcia (indywidualne, w parach, grupowe), obserwacje dzieci w grupach oraz współpracy z nauczycielami i rodzicami.
W swojej pracy Pani Alicja kieruje się empatią oraz zrozumieniem zachowania każdego dziecka, za którymi zawsze stoją konkretne potrzeby. 🌸”

TANIEC

Pani Paulina SZUFLITOWSKA

​Prowadzi zajęcia taneczne na terenie całego Trójmiasta od 2002 roku. Posiada mistrzowską klasę taneczną A w obu stylach tanecznych (standardowym i latynoamerykańskim). Swoją przygodę z tańcem zaczęła w wieku lat 4 i trenowała przez 20 lat pod okiem najlepszych polskich i zagranicznych trenerów. Reprezentowała Polskę na turniejach ogólnopolskich i międzynarodowych. Jest też v-ce prezesem w Polskim Towarzystwie Tanecznym (okręg pomorski) oraz sędzią tanecznym III kategorii. Praca z dziećmi sprawia Jej niesamowitą przyjemność, lubi zaszczepiać wśród Dzieci swoją pasję do tańca towarzyskiego. 

Zajęcia SMYKO-MULTISENSORYCZNE:

Są to jedyne zajęcia sensoryczne, których program został stworzony w oparciu o założenia teorii integracji sensorycznej przez doświadczonego pedagoga, terapeutę integracji sensorycznej.

SMYKO – MULTISENSORYKA® są zajęciami o charakterze:

  • Rozwojowym - wspierają całościowy rozwój dziecka;

  • Profilaktycznym - pomagają zapobiegać powstawaniu deficytów sensorycznych – związanych z tzw. deprywacją sensoryczną (czyli zbyt małą ilością różnorodnych bodźców potrzebnych do prawidłowego rozwoju).

  • Przesiewowym - prowadzący jest w stanie wstępnie określić profil sensoryczny dziecka- jeśli dziecko nadmiernie poszukuje lub konsekwentnie unika pewnych bodźców sensorycznych. Jest to pierwszy krok w celu wykrywania zaburzeń integracji sensorycznej.

  • Edukacyjnym -  rodzice i opiekunowie dowiadują się w jaki sposób prawidłowo stymulować zmysły maluszka poprzez proste aktywności i zabawę.

  • Zabawowym – zajęcia odbywają się poprzez zabawę.

  • Nastawionym na proces – a nie na efekt. Na zajęciach najważniejsza jest sama zabawa i doświadczanie, a nie wykonanie konkretnej pracy plastycznej czy zadania.

Plan zajec.jpg
bottom of page