top of page

GRUPY

Ladybug

BIEDRONKI

TPS – Toute Petite Section

(2,5 roku)
PS – Petite Section (3 lata)

Image by Krzysztof  Niewolny

ŚLIMACZKI

MS – Moyenne Section (4 lata)

Butterfly

MOTYLKI

GS – Grande Section (5 lat)

PROGRAM DNIA

BIEDRONKI

 

7:30­-8:30 Świetlica, mobilizacja języka we wszystkich jego wymiarach, przywitanie dzieci

8:30-­9:10 Śniadanie (jedzenie przyniesione z domu)

9:15­-9:45 Zabawy integrujące grupę

9:45-­10:15 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą

10:15­-10:30 Toaleta przed posiłkiem

10:30­-10:50 Zupa­-pierwsze danie w stołówce

11:00­-12:00 Zajęcia mające na celu naukę działania, wyrażania siebie, rozumienia poprzez aktywność fizyczną i artystyczną, poznawanie świata, rekreację w sali lub na podwórku, spacery.

12:00­-12:10 Toaleta przed posiłkiem

12:10­-12:30 Obiad – drugie danie w stołówce

12:30­ 12:45 Toaleta: szczotkowanie zębów

12:45­ 14:00 Czas na odpoczynek, leżakowanie

14:10­-14:15 Toaleta przed posiłkiem

14:15­-14:45 Podwieczorek (jedzenie przyniesione z domu)

14:50-16:30 Budowanie narzędzi strukturyzujących myślenie, uczenie się poprzez działania fizyczne, artystyczne i indywidualne, mobilizowanie języka we wszystkich jego wymiarach.

16:30 – 17:00 Świetlica, ćwiczenia indywidualne z dziećmi, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.

 

ŚLIMAKI

7:30­-9:00 Schodzenie się dzieci. Mobilizacja języka we wszystkich jego wymiarach. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.

9:00-­9:15 Śniadanie na stołówce.

9:15­-10:20 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Realizacja zadań edukacyjnych.

10:20-­10:30 Przygotowanie do posiłku

10:30-­10:45 Zupa na stołówce

10:45­-11:50 Zajęcia mające na celu naukę działania, wyrażania siebie, rozumienia poprzez aktywność fizyczną i artystyczną, poznawanie świata, rekreację w sali lub na podwórku, spacery.

11:50­-12:10 Przygotowanie do posiłku.

12:10­-12:30 Obiad.

12:30­-13:20 Odpoczynek

13:20-13:30 Czynności higieniczne (mycie zębów, toaleta)

13:30­-14:00 Realizacja zadań edukacyjnych rozwijających sprawność grafomotoryczną.

14:10-14:30 Podwieczorek

14:30-16:00 Budowanie narzędzi strukturyzujących myślenie, nauka poprzez aktywność fizyczną (gry na boisku sportowym), działania artystyczne i indywidualne, mobilizacja języka we wszystkich jego wymiarach. 

16:00 – 17:00 Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci; wyjście na dwór

 

* PONIEDZIAŁEK – Dzień zabawek

* PIĄTEK – Dzień książki

 

 

PLAN ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA ŚLIMACZKÓW:

 

PONIEDZIAŁEK: RYTMIKA 9.40-10.10

 

WTOREK: JUDO 14.30-15.15; LOGOPEDIA OD 13.00

 

ŚRODA: PLASTYKA 9.40-10.10; TAŃCE 14.00-14.30

 

CZWARTEK: JUDO 14.30-15.15

 

PIĄTEK: GIMNASTYKA 14.00-14.30

 

MOTYLKI

7:30-8:30 - Schodzenie się dzieci. Mobilizacja języka we wszystkich jego wymiarach. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.

8:30-8:35 - Czynności higieniczne

8:35-9:00 - Śniadanie na stołówce.

9:00-9:15 - Poranny rytuał grupowy, zajęcia integracyjne w grupie

9:15-9:30 - Ćwiczenia ogólnorozwojowe

9:30-10:15 - Program FLE - Realizacja zadań edukacyjnych (w środy DIAGNOZA Realizacja zadań dydaktycznych)

10:15- 10:25 - Zabawy swobodne

10:25-10:30 - Czynności higieniczne

10:30-10:45 - Zupa na stołówce

10:45- 11:00 - Odpoczynek w sali z książką

11:00-11:45 - CNED Realizacja zadań dydaktycznych

11:45-11:50 - Czynności higieniczne

11:50-12:10 - Obiad na stołówce

12:15-13:15 - Odkrywanie świata, odpoczynek w sali lub na świeżym powietrzu

13:15-13:20 - Czynności higieniczne

13:20- 14:00 - Edukacja artystyczna, mobilizacja języka we wszystkich jeo wymiarach

14:00-14:25 - Podwieczorek

14:20-14:30 - Szczotkowanie zębów

14:30- 16:00 - Budowanie narzędzi strukturyzujących myślenie, uczenie się poprzez działania fizyczne, artystyczne i indywidualne, mobilizowanie języka we wszystkich jego wymiarach

16:00-17:00 - Świetlica, ćwiczenia indywidualne z dziećmi, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci

bottom of page