GRUPY
BIEDRONKI
TPS – Toute Petite Section
(2,5 roku)
PS – Petite Section (3 lata)
ŚLIMACZKI
MS – Moyenne Section (4 lata)
MOTYLKI
GS – Grande Section (5 lat)
PROGRAM DNIA
BIEDRONKI
7:30-8:30 Świetlica, mobilizacja języka we wszystkich jego wymiarach, przywitanie dzieci
8:30-9:10 Śniadanie (jedzenie przyniesione z domu)
9:15-9:45 Zabawy integrujące grupę
9:45-10:15 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą
10:15-10:30 Toaleta przed posiłkiem
10:30-10:50 Zupa-pierwsze danie w stołówce
11:00-12:00 Zajęcia mające na celu naukę działania, wyrażania siebie, rozumienia poprzez aktywność fizyczną i artystyczną, poznawanie świata, rekreację w sali lub na podwórku, spacery.
12:00-12:10 Toaleta przed posiłkiem
12:10-12:30 Obiad – drugie danie w stołówce
12:30 12:45 Toaleta: szczotkowanie zębów
12:45 14:00 Czas na odpoczynek, leżakowanie
14:10-14:15 Toaleta przed posiłkiem
14:15-14:45 Podwieczorek (jedzenie przyniesione z domu)
14:50-16:30 Budowanie narzędzi strukturyzujących myślenie, uczenie się poprzez działania fizyczne, artystyczne i indywidualne, mobilizowanie języka we wszystkich jego wymiarach.
16:30 – 17:00 Świetlica, ćwiczenia indywidualne z dziećmi, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.
ŚLIMAKI
7:30-9:00 Schodzenie się dzieci. Mobilizacja języka we wszystkich jego wymiarach. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
9:00-9:15 Śniadanie na stołówce.
9:15-10:20 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Realizacja zadań edukacyjnych.
10:20-10:30 Przygotowanie do posiłku
10:30-10:45 Zupa na stołówce
10:45-11:50 Zajęcia mające na celu naukę działania, wyrażania siebie, rozumienia poprzez aktywność fizyczną i artystyczną, poznawanie świata, rekreację w sali lub na podwórku, spacery.
11:50-12:10 Przygotowanie do posiłku.
12:10-12:30 Obiad.
12:30-13:20 Odpoczynek
13:20-13:30 Czynności higieniczne (mycie zębów, toaleta)
13:30-14:00 Realizacja zadań edukacyjnych rozwijających sprawność grafomotoryczną.
14:10-14:30 Podwieczorek
14:30-16:00 Budowanie narzędzi strukturyzujących myślenie, nauka poprzez aktywność fizyczną (gry na boisku sportowym), działania artystyczne i indywidualne, mobilizacja języka we wszystkich jego wymiarach.
16:00 – 17:00 Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci; wyjście na dwór
* PONIEDZIAŁEK – Dzień zabawek
* PIĄTEK – Dzień książki
PLAN ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA ŚLIMACZKÓW:
PONIEDZIAŁEK: RYTMIKA 9.40-10.10
WTOREK: JUDO 14.30-15.15; LOGOPEDIA OD 13.00
ŚRODA: PLASTYKA 9.40-10.10; TAŃCE 14.00-14.30
CZWARTEK: JUDO 14.30-15.15
PIĄTEK: GIMNASTYKA 14.00-14.30
MOTYLKI
7:30-8:30 - Schodzenie się dzieci. Mobilizacja języka we wszystkich jego wymiarach. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
8:30-8:35 - Czynności higieniczne
8:35-9:00 - Śniadanie na stołówce.
9:00-9:15 - Poranny rytuał grupowy, zajęcia integracyjne w grupie
9:15-9:30 - Ćwiczenia ogólnorozwojowe
9:30-10:15 - Program FLE - Realizacja zadań edukacyjnych (w środy DIAGNOZA Realizacja zadań dydaktycznych)
10:15- 10:25 - Zabawy swobodne
10:25-10:30 - Czynności higieniczne
10:30-10:45 - Zupa na stołówce
10:45- 11:00 - Odpoczynek w sali z książką
11:00-11:45 - CNED Realizacja zadań dydaktycznych
11:45-11:50 - Czynności higieniczne
11:50-12:10 - Obiad na stołówce
12:15-13:15 - Odkrywanie świata, odpoczynek w sali lub na świeżym powietrzu
13:15-13:20 - Czynności higieniczne
13:20- 14:00 - Edukacja artystyczna, mobilizacja języka we wszystkich jeo wymiarach
14:00-14:25 - Podwieczorek
14:20-14:30 - Szczotkowanie zębów
14:30- 16:00 - Budowanie narzędzi strukturyzujących myślenie, uczenie się poprzez działania fizyczne, artystyczne i indywidualne, mobilizowanie języka we wszystkich jego wymiarach
16:00-17:00 - Świetlica, ćwiczenia indywidualne z dziećmi, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci